La consciència dual com element de la intervenció socioeducativa en Catalunya amb joves tutelats.

Autores/as

  • Xavier Balart López Universitat de Girona

Resumen

En el present article es pretén poder mostrar algunes de les potencialitats que ofereix
sotmetre la metodologia i el model actualintervenció socioeducativa amb menors
tutelats a la revisió crítica. Aquesta revisió es fa a través dels postulats de la filosofia de
Paulo Freire i la seva metodologia dialògica, amb la finalitat de poder discernir alguns
dels canvis que suposa aplicació aquests postulats a la metodologia intervenció
socioeducativa actual. A través de la contemplació del model de consciència dual es
realitza la lectura de model, buscant així la construcció de subjectes polítics a
través de la dialèctica freireana.



Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2023-08-01

Cómo citar

Balart López, X. (2023). La consciència dual com element de la intervenció socioeducativa en Catalunya amb joves tutelats. Quaderns d’educació contínua, (49), 105–114. Recuperado a partir de https://turia.uv.es/index.php/QEC/article/view/26882
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    102
  • PDF (Català)
    50

Métrica