Introducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica»

Autores/as

  • Mariona Casas-Deseures Universitat de Vic Universitat Central de Catalunya
  • Llorenç Comajoan-Colomé Universitat de Vic Universitat Central de Catalunya

DOI:

https://doi.org/10.7203/caplletra.63.10395

Resumen

Introducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica», del número 63 (tardor 2017) de Caplletra. Revista Internacional de Filologia.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2017-12-01

Cómo citar

Casas-Deseures, M., & Comajoan-Colomé, L. (2017). Introducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica». Caplletra. Revista Internacional De Filologia, (63), 105–110. https://doi.org/10.7203/caplletra.63.10395
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    1555
  • PDF (Català)
    882

Número

Sección

ARTÍCULOS MONOGRÁFICO

Métrica