Els reptes actuals del sistema educatiu valencià

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.7203/CREATIVITY.5.22137

Palabras clave:

congrés, Escola Valenciana, coeducació, plurilingüisme, transformació digital

Resumen

Ressenya del VIé Congrés d’Escola Valenciana “Som llavors”

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

Alícia Martí Climent, Universitat de València

Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura   Facultat de Magisteri Universitat de València

Citas

Bauman, Z. (2000). Liquid Modernity. Polity Press.

Koehler, M.J. i Mishra, P. (2008). Introducing TPCK. En AACTE Committee on Innovation and Technology (ed.), The handbook of technological pedagogical content knowledge (TPCK) for educators (pp. 3-29). American Association of Colleges of Teacher Education and Rougledge. 

Llei 4/2018 , de 21 de febrer, de la Generalitat, per la qual es regula i promou el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià.

UEM (2015). Un nou model lingüístic educatiu per a l’educació plurilingüe i intercultural del sistema educatiu valencià. Informe de les Unitats per a l’Educació Multilingüe de la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana i la Universitat de València adreçat a la Direcció General de Política Educativa de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.

Descargas

Archivos adicionales

Publicado

2021-12-30

Cómo citar

Martí Climent, A. (2021). Els reptes actuals del sistema educatiu valencià. Creativity and Educational Innovation Review, (5), 158–163. https://doi.org/10.7203/CREATIVITY.5.22137
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    337
  • 4
  • PDF (Català)
    333

Métrica

Artículos similares

<< < 1 2 

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.