Prosa de ficció i educació literària: notes sobre un desencontre

Autores/as

  • Lluís Quintana Trias Universitat Autònoma de Barcelona

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3290

Palabras clave:

ensenyament literatura, ficció, novel·la, educació secundària

Resumen

En aquest article ens proposem explicar per què la ficció en prosa ha tardat a introduir-se en les classes de literatura; els diferents gèneres que han estat tractats, especialment la novel·la realista; les reticències amb les quals han acollit aquesta novel·la, i les dificultats que s’hi ha trobat una vegada incorporades. Pretenem que aquest estudi aporte pautes per trobar noves aplicacions de la prosa de ficció en l’ensenyament de la literatura a la secundària.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Cómo citar

Quintana Trias, L. (2014). Prosa de ficció i educació literària: notes sobre un desencontre. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 18, 33–44. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3290
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    241
  • PDF
    158
  • PDF (Català)
    73
  • PDF
    46

Métrica

Artículos similares

<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >> 

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.