Prosa de ficció i educació literària: notes sobre un desencontre

Autors/ores

  • Lluís Quintana Trias Universitat Autònoma de Barcelona

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3290

Paraules clau:

ensenyament literatura, ficció, novel·la, educació secundària

Resum

En aquest article ens proposem explicar per què la ficció en prosa ha tardat a introduir-se en les classes de literatura; els diferents gèneres que han estat tractats, especialment la novel·la realista; les reticències amb les quals han acollit aquesta novel·la, i les dificultats que s’hi ha trobat una vegada incorporades. Pretenem que aquest estudi aporte pautes per trobar noves aplicacions de la prosa de ficció en l’ensenyament de la literatura a la secundària.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Quintana Trias, L. (2014). Prosa de ficció i educació literària: notes sobre un desencontre. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 18, 33–44. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3290
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    241
  • PDF (Español)
    158
  • PDF
    73
  • PDF
    46

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

<< < 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.