“Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos

Autors/ores

  • Maite Monar van Vliet IES La Serrania

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3301

Paraules clau:

lectura, TIC, educación, avaluació

Resum

La investigació ofereix un treball de camp qualitatiu amb l’objectiu d’avaluar els beneficis del web, el bloc i el wiki en l’aula per a la promoció lectora durant el curs escolar 2010-2011 amb tres grups de tres centres diferents. El treball consisteix a observar l’aplicació de les plataformes digitals per a la promoció de la lectura en l’aula i a analitzar la seua utilitat a través d’un estudi de casos, el grup de discussió i la triangulació. La investigació conclou amb uns indicadors d’avaluació que inviten el lector a acostar-se a la promoció de la lectura en el marc educatiu amb tecnologies virtuals.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Monar van Vliet, M. (2014). “Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 18, 191–209. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3301
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    259
  • PDF (Español)
    0
  • PDF
    114
  • PDF
    98

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

1 2 3 4 5 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.