“Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos
DOI:
https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3301Paraules clau:
lectura, TIC, educación, avaluacióResum
La investigació ofereix un treball de camp qualitatiu amb l’objectiu d’avaluar els beneficis del web, el bloc i el wiki en l’aula per a la promoció lectora durant el curs escolar 2010-2011 amb tres grups de tres centres diferents. El treball consisteix a observar l’aplicació de les plataformes digitals per a la promoció de la lectura en l’aula i a analitzar la seua utilitat a través d’un estudi de casos, el grup de discussió i la triangulació. La investigació conclou amb uns indicadors d’avaluació que inviten el lector a acostar-se a la promoció de la lectura en el marc educatiu amb tecnologies virtuals.Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum259
-
PDF (Español)0
-
PDF114
-
PDF 98
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Tots els documents inclosos a OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.
________
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).