Posedició com a proposta prospectiva? Serveis lingüístics especialitzats en la formació de traductors
DOI:
https://doi.org/10.7203/qf.0.24666Paraules clau:
traducció especialitzada, formació de traductors, formació prospectiva, serveis de valor afegit, postedicióResum
Els serveis de valor afegit que ofereixen els proveïdors de serveis lingüístics requereixen l'activació de competències de traducció i interculturals, però alhora presenten diferències si es comparen amb altres tasques genèriques de traducció. Factors com la tecnologia especialitzada i els diferents processos, formats i esquemes de gestió específics requereixen professionals amb habilitats genèriques i especialitzades. Aquesta contribució analitza un marc de treball integrat que té com a objectiu que els estudiants tinguin contacte amb diferents especialitats del sector lingüístic actual i, en concret, amb les possibilitats i limitacions de la traducció automàtica i la postedició en contextos de traducció especialitzada.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
-
Resum869
-
PDF (Español)526
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Tots els documents inclosos a OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).