El traductor i el comer internacional
DOI:
https://doi.org/10.7203/qfilologia.21.9322Resum
La internacionalització de l'economia ha fet necessària la implementació
d'una xarxa d'estratègies comunicatives de l'empresa a nivell global, en les quals es requereixen especialistes multilingües i multiculturals. Exportador i importador han d'enfrontar-se als diferents agents i activitats que intervenen en la seua eixida a l'exterior en una llengua o llengües que els són sovint desconegudes. Per açò, el de la internacionalització és un camp que està especialment destinat al traductor format en aquesta àrea, que es torna ací en agent comunicatiu, intèrpret i mediador cultural. El present treball se centra en la descripció del context on aquest professional desenvolupa la seua labor i de les activitats que està capacitat per a exercir.
Paraules clau: Comerç Internacional; traductor en l'àmbit del Comerç
Internacional; internacionalització; mediació cultural; estratègia comunicativa.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
-
Resum979
-
PDF (Español)1962
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Tots els documents inclosos a OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).