Perquè deu anys no són res: de @tic revista d'innovació educativa a Research in Education and Learning Innovation Archives
DOI:
https://doi.org/10.7203/realia.22.15379Resum
Research in Education and Learning Innovation Archives (REALIA) és el nou nom de la revista que des de 2008 i fins a 2018 va publicar el Servei de Formació i Innovació Educativa de la Universitat de València. Igual que abans ho han fet unes altres, en 2019 @tic revista d'innovació educativa ha canviat el seu nom. En aquest text es repassen els deu anys d'història de @tic revista d'innovació educativa s'exposen els motius d'aquest canvi i es presenten les novetats introduïdes i algunes perspectives de futur.
Descàrregues
Referències
Aliaga, F. M. (2014). Veinte años de publicación electrónica y de acceso abierto: la madurez de una pionera. RELIEVE - Revista ELectronica de Investigacion y EValuacion Educativa,20 (1), 1–11. https://doi.org/10.7203/relieve.20.1.3856
COPE/DOAJ/OASPA/WAME. (2018). Principles of Transparency and Best Practice in Scholarly Publishing Committee. Descargado de https://publicationethics.org/files/Principles_of_Transparency_and_Best_Practice_in_Scholarly_Publishingv3.pdf
Delgado López-Cózar, E. (2015). Las revistas electrónicas en acceso abierto: pasado, presente y futuro. RELIEVE- Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, 21 (1), 1–15. https://doi.org/10.7203/relieve.21.1.5005
Delgado López-Cózar, E., Ruiz-Pérez, R., y Jiménez-Contreras, E. (2006). La edición de revistas científicas. Directrices, criterios y modelos de evaluación. Granada: Universidad de Granada. Descargado de https://www.fecyt.es/es/system/files/publications/attachments/2014/11/la_edicion_de_revistas_cientificas._directrices_criterios_y_modelos_de_evaluacion.pdf
Díez-Torre, A., Del Pozo-Andrés, M. M., y Segura-Redondo, M. (1988). La “Revista de Escuelas Normales”: publicación de regeneración normalista nacida en Guadalajara (1923-1936). Revista interuniversitaria de formación del profesorado, 1, 9–29. Descargado de https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/117529.pdf
García-Hoz, V. (1980). La educación en la España del siglo XX. Revista española de pedagogía, 150 , 99–120.
Giménez-Toledo, E., Gómez-Caridad, I., Martín-Sempere, M.-J., Páez-Mañá, J., Román, A., Urdín, C., y Vázquez-Valero, M. (2001). La edición de revistas científicas: guía de buenos usos (A. Román Román, Ed.). Madrid: CSIC /CINDOC. Descargado de http://eprints.rclis.org/7764/1/GUchar”00CDrelaxA.pdf
Moreno-Pulido, A., López-González, M. A., Rubio-Garay, F., Saúl, L. A., y Sánchez-Elvira-Paniagua, A. (2013). Evolución de las revistas españolas de Ciencias Sociales en el Journal Citation Reports (2006-2010) y su valoración como indicio de calidad en la normativa evaluadora española. Revista Española de Documentación Científica, 36 (3). https://doi.org/10.3989/redc.2013.3.987
OCE-UV. (s.f.). Innovació educativa, 1ªfase (2003-2006). Descargado el 1 de Junio 2019 de https://www.uv.es/~oce/1fasecontext.htm
Rodríguez-Yunta, L., y Giménez-Toledo, E. (2013). Fusión, coedición o reestructuración de revistas científicas en humanidades y ciencias sociales. El profesional de la información , 22 (1), 36–45. Descargado de http://www.elprofesionaldelainformacion.com/contenidos/2013/enero/05.pdf
Ruiz-Corbella, M., Galán, A., y Diestro, A. (2014). Las revistas científicas de educación en España: evolución y perspectivas de futuro. RELIEVE - Revista ELectronica de Investigacion y EValuacion Educativa, 20 (2), 1–27. https://doi.org/10.7203/relieve.20.2.4361
Descàrregues
Publicades
Com citar
-
Resum739
-
PDF (Español)454
-
HTML (Español)179
-
EPUB (Español)153
-
XML (Español)116
Número
Secció
Llicència
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes als termes següents:
1. La Universitat de València és l’editora de Research in Education and Learning Innovation Archives. La revista conserva els drets patrimonials (copyright) del que es publica en la revista, si bé permet i propicia la reutilització d’aquests escrits sota una llicència copyleft.
2. Els textos publicats en aquesta revista estan –si no s’indica el contrari– sota una llicencia Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0).
La revista anima els seus autors a difondre i donar major visibilitat a les recerques que publique en Research in Education and Learning Innovation Archives, de manera que els informa que en publicar amb nosaltres:
- L’autor conserva els drets d’autor encara que cedeix a la revista el dret de la primera publicació.
- El treball es publica amb una llicencia Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0).
- Autoarxiu: s’autoritza i recomana als autors difondre el seu treball en Internet en repositoris institucionals i altres pàgines personals o institucionals, per afavorir la seua visibilitat i citació, sempre indicant clarament que el treball es va publicar per primera vegada en aquesta revista.