Política de queixes i apel·lacions
Els drets de l'autor s'han de subordinar sempre a l'acatament de les normes de la revista Tirant. Si l'autor té una queixa o reclamació a realitzar, ha de dirigir-la a la revista. A partir d'ací, i de manera col·legiada, l'equip editorial considerarà si hi ha base legal en la normativa de la revista per a la dita queixa o reclamació, i contestarà a l'autor a la major brevetat possible: bé indicant-li que no hi ha lloc a la queixa segons les normes, o bé pel contrari anunciant-li les següents passes que l'equip realitzarà per a clarificar el conflicte. Vegeu també més amunt, a "Conflictes d'interès".
Pel que fa a la revisió cega, l'àrea on més freqüent pot ser l'aparició de conflicte, cal recordar que, així com el revisor té l'obligació de treballar amb imparcialitat i generar un informe útil i constructiu, també l'autor ha d'estar disposat a acceptar les observacions i suggeriments que se li facen.