L'ús dels diccionaris escolars
DOI:
https://doi.org/10.7203/caplletra.17.7398Paraules clau:
lexicografia, diccionaris escolarsResum
From a study of four cases of real use of school dictionaries a review is made of issues habitually debated in general lexicography which are present particularly in the lexicography of first-language acquisition.
Proposals are then made for the use of school dictionaries as a series of learning goals based on parallel reflection on the lexical unit, and an awareness of the assumptions involved in lexicographic conventions.
Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum197
-
PDF548
Número
Secció
Llicència
L’autor o autora que adrece un treball a la redacció de Caplletra perquè siga publicat ha de ser la persona titular legítima dels drets d'explotació. La legitimació per a la publicació del treball ha d’incloure també les imatges, les taules, els gràfics i altres materials que puguen complementar el text, amb independència de si n'és l'autor o autora.
Copyright. Quan publica el treball en la revista, l'autor o autora cedeix a Caplletra. Revista Internacional de Filologia els drets d'explotació (reproducció, distribució i comunicació pública), tant per a l'edició impresa en paper com per a la versió electrònica, que serà accessible mitjançant la xarxa Internet.
Tots els treballs publicats en Caplletra es troben sota una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
RESPONSABILITAT
Caplletra. Revista Internacional de Filologia no s'identifica necessàriament amb els punts de vista mantinguts en els treballs que publica.
Caplletra. Revista Internacional de Filologia declina tota responsabilitat derivada de qualsevol vulneració eventual dels drets de propietat intel·lectual que poguera ser duta a terme pels autors o autores.