Observatori d'igualtat educativa d’àmbit municipal.

Quadern metodològic

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.7203/CREATIVITY.8.29728

Resumen

Presentem una eina metodològica per a dur endavant observatoris de la realitat educativa a l’àmbit municipal. Un observatori, en aquest cas educatiu, és una plataforma permanent que s’organitza al voltant d’una disciplina i consisteix en l’arreplegada, sistematització i difusió de la informació. En el nostre cas suposa recollir i organitzar informació sobre l’educació i la formació professional i contínua, al servei de la ciutadania i de les persones responsables de les institucions educatives i polítiques a l’àmbit municipal.

En aquest text volem proporcionar la base fonamental per a que diferents agents locals puguen implementar de manera autònoma el seu propi observatori.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

Sandra Obiol-Francés, Universitat de València

PDI Titular en la Facultat de Ciències Socials

Alícia Villar-Aguilés, Universitat de València

PDI Titular en la Facultat de Ciències Socials

Francesc J. Hernàndez Dobon, Universitat de València

PDI Titular en la Facultat de Ciències Socials

Descargas

Publicado

2024-12-27

Cómo citar

Obiol-Francés, S., Villar-Aguilés, A., & Hernàndez Dobon, F. J. (2024). Observatori d’igualtat educativa d’àmbit municipal.: Quadern metodològic. Creativity and Educational Innovation Review, (8), 39–62. https://doi.org/10.7203/CREATIVITY.8.29728
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    5
  • PDF
    4

Métrica