El cànon literari en l’ensenyament secundari no obligatori valencià

Autores/as

  • Anna Esteve Universitat d'Alacant

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3291

Palabras clave:

ensenyament, literatura, cànon, llibre de text

Resumen

En aquest article analitzem, a través de diferents llibres de text publicats recentment al País Valencià, quina literatura s’explica a les aules de l’educació secundària postobligatòria (autors, obres, èpoques i tipus de text) i, el que és més rellevant, com s’ensenya. La reflexió sobre la controvertida qüestió del cànon i sobre els mètodes i recursos per a proporcionar una educació literària sòlida ens duu a reconéixer la necessitat d’ensenyar el cànon, entés com a  proposta oberta i flexible, així com de salvaguardar el plaer lector també en aquests cursos.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Cómo citar

Esteve, A. (2014). El cànon literari en l’ensenyament secundari no obligatori valencià. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 18, 45–62. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3291
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    593
  • PDF
    0
  • PDF (Català)
    157
  • PDF
    302

Métrica