La influència de les noves tecnologies en la professió
DOI:
https://doi.org/10.7203/qfilologia.21.9311Resum
Aquest treball pretén descriure quines són les principals modificacions que Internet ha introduït en el quefer de traductors i intèrprets, des de la seva etapa formativa fins a la seva vida laboral. Per a això, farem un breu recorregut històric per descriure altres fites que han marcat la història d'aquestes dues professions fins a desembocar en les últimes dècades del segle XX, profundament marcades per la irrupció d'aquest fenomen.
Paraules clau: traducció; interpretació; Internet; noves tecnologies.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
-
Resum1874
-
PDF (Español)7567
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Tots els documents inclosos a OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).