Los discursos publicitarios en la imagen social del transporte: lo privado vs lo público
DOI:
https://doi.org/10.7203/CGUV..14376Resum
Las campañas publicitarias de concienciación social resultan esenciales para promocionar el transporte público, pero el poder de persuasión de la publicidad comercial del automóvil hace difícil convencer a la sociedad de la necesidad de reducir el uso de vehículos privados. Este estudio centra la atención en las técnicas de comunicación persuasiva usadas en los anuncios de coches y más concretamente en la metáfora, como estrategia retórica que transfiere sintéticamente los valores de marca con los que se identifican los consumidores. Lo que sugieren estos valores es un discurso altamente individualista que difiere de los valores plurales y democráticos de la publicidad social.Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum227
-
PDF (Español)85
Número
Secció
Llicència
Els autors i autores cedeixen a la revista Cuadernos de Geografía de la Universitat de València els drets de reproducció en revistes científiques dels textos publicats. Així mateix, permeten a l'equip de CGUV distribuir aquests continguts, a més de fer-ho en el lloc web de CGUV, en totes aquelles bases de dades científiques en què es trobi indexada aquesta, sempre amb l'objectiu d'assegurar una àmplia distribució dels continguts cedits per les persones autores.
Apostant per un ferm compromís amb les polítiques de continguts en obert i intentant garantir la màxima difusió dels treballs publicats, les persones autores mantenen tots els drets de copyright. Podran reproduir i distribuir les seves obres en altres publicacions. No obstant això, es recomana esmentar en el nou text que aquest ha estat prèviament publicat en CGUV, adjuntant una cita completa a aquest.
Els textos publicats en aquesta revista estan subjectes -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Creative Commons: Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 4.0 Internacional. La llicència completa es pot consultar a Creative Commons.