Hacia una escuela multicultural
DOI:
https://doi.org/10.7203/CGUV..14493Resum
El inusitado crecimiento de la inmigración en los últimos años ha transformado en buena medida la escuela española, incrementando su carácter multicultural, acentuando algunas diferencias entre la red pública y la privada o concertada, obligando a transformaciones notables para adaptar la escuela a la nueva realidad y sus necesidades. El artículo aborda los ritmos de llegada, la distribución territorial del nuevo alumnado y su tendencia a la concentración en la escuela pública, pero también analizo cuestiones de gran influencia en el ámbito educativo como el insuficiente conocimiento de nuestra(s) lengua(s), las diferencias religiosas, la concentración excesiva en algunos centras concretos o la necesidad de un esfuerzo económico suplementario.Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum190
-
PDF (Español)83
Número
Secció
Llicència
Els autors i autores cedeixen a la revista Cuadernos de Geografía de la Universitat de València els drets de reproducció en revistes científiques dels textos publicats. Així mateix, permeten a l'equip de CGUV distribuir aquests continguts, a més de fer-ho en el lloc web de CGUV, en totes aquelles bases de dades científiques en què es trobi indexada aquesta, sempre amb l'objectiu d'assegurar una àmplia distribució dels continguts cedits per les persones autores.
Apostant per un ferm compromís amb les polítiques de continguts en obert i intentant garantir la màxima difusió dels treballs publicats, les persones autores mantenen tots els drets de copyright. Podran reproduir i distribuir les seves obres en altres publicacions. No obstant això, es recomana esmentar en el nou text que aquest ha estat prèviament publicat en CGUV, adjuntant una cita completa a aquest.
Els textos publicats en aquesta revista estan subjectes -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Creative Commons: Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 4.0 Internacional. La llicència completa es pot consultar a Creative Commons.