Caracterización de los clientes de hipermercados del área metropolitana de Valencia
DOI:
https://doi.org/10.7203/CGUV.65-66.14568Resum
En el presente artículo se realiza una radiografía del comportamiento de los clientes de los hipermercados del Area Metropolitana de Valencia, territorio especialmente atractivo puesto que es la región urbana que concentra el mayor número de hipermercados de la Comunidad Valenciana. En líneas generales la caracterización de estos clientes coincide con la de otras áreas, según la explotación de 2.100 encuestas realizadas a propósitoDescàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum180
-
PDF (Español)86
Número
Secció
Llicència
Els autors i autores cedeixen a la revista Cuadernos de Geografía de la Universitat de València els drets de reproducció en revistes científiques dels textos publicats. Així mateix, permeten a l'equip de CGUV distribuir aquests continguts, a més de fer-ho en el lloc web de CGUV, en totes aquelles bases de dades científiques en què es trobi indexada aquesta, sempre amb l'objectiu d'assegurar una àmplia distribució dels continguts cedits per les persones autores.
Apostant per un ferm compromís amb les polítiques de continguts en obert i intentant garantir la màxima difusió dels treballs publicats, les persones autores mantenen tots els drets de copyright. Podran reproduir i distribuir les seves obres en altres publicacions. No obstant això, es recomana esmentar en el nou text que aquest ha estat prèviament publicat en CGUV, adjuntant una cita completa a aquest.
Els textos publicats en aquesta revista estan subjectes -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Creative Commons: Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 4.0 Internacional. La llicència completa es pot consultar a Creative Commons.