La conveniencia de una apuesta por la Formación Profesional Agraria. El caso valenciano
DOI:
https://doi.org/10.7203/CGUV..14645Resum
El presente trabajo enfatiza la necesidad de una adecuada formación del capital humano en el sector agrario valenciano. Para ello se estructura en dos apartados. En el primero se caracteriza la situación del sector respecto del sistema educativo (niveles de cualificación, índices de abandono y fracaso escolar, dotación de equipamientos) y plantea las posibilidades de corregir sus déficits en el marco de la reforma derivada de la LOGSE. En el segundo se exponen los siete argumentos defendidos por el autor que avalan la conveniencia de apostar por una adecuada F.P. en el ámbito rural, dedicando una especial atención al primero, dado que suele ser usado como principal desincentivador para acometerla. El trabajo se cierra con una síntesis final.Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum197
-
PDF (Español)69
Número
Secció
Llicència
Els autors i autores cedeixen a la revista Cuadernos de Geografía de la Universitat de València els drets de reproducció en revistes científiques dels textos publicats. Així mateix, permeten a l'equip de CGUV distribuir aquests continguts, a més de fer-ho en el lloc web de CGUV, en totes aquelles bases de dades científiques en què es trobi indexada aquesta, sempre amb l'objectiu d'assegurar una àmplia distribució dels continguts cedits per les persones autores.
Apostant per un ferm compromís amb les polítiques de continguts en obert i intentant garantir la màxima difusió dels treballs publicats, les persones autores mantenen tots els drets de copyright. Podran reproduir i distribuir les seves obres en altres publicacions. No obstant això, es recomana esmentar en el nou text que aquest ha estat prèviament publicat en CGUV, adjuntant una cita completa a aquest.
Els textos publicats en aquesta revista estan subjectes -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Creative Commons: Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 4.0 Internacional. La llicència completa es pot consultar a Creative Commons.