À propos de cette revue
Focus i abast
Quadern d'Educació Contínua és una revista científica sobre educació contínua. Està editada per TAREPA-PV (Taller per a l'Acció Renovadora de l'Educació Permanent d'Adults)
Procés d'avaluació d'experts/ertes
Els articles d'investigació rebuts per Quaderns d'Educació Contínua s'han de sotmetre al següent sistema d'arbitratge:
1. En primer lloc, els articles seran revisats pel Consell de Redacció, que decidirà sobre la pertinència de l'article pel que fa a les àrees d'investigació de la revista i sobre la conveniència o no de continuar amb el procés d'avaluació. Es notificarà per escrit a tots aquells autors, els articles dels quals hagen sigut desestimats pel Consell de Redacció, els motius de la decisió.
2. En segon lloc, els articles seran revisats per avaluadors externs a la redacció de la revista, escollits pel seu reconegut prestigi en l'àrea d'estudi de l'article. D'acord al sistema d'avaluació per parells cecs, cada article serà avaluat de forma anònima per dos avaluadors especialistes en l'àrea d'adscripció de l'article. En cas que fos necessari, es duria a terme una tercera lectura per un altre avaluador extern. Aquesta avaluació tindrà en compte l'originalitat i qualitat científica de la proposta, la seua aportació al camp d'estudis en què s'inscriu, la utilització d'eines metodològiques adequades, la seua coherència i claredat expositiva i el seu interès dintre de l'àmbit de l'educació permanent.
Com a resultat de l'avaluació, els articles podran ser acceptats, acceptats amb la condició que l'autor procedesca a realitzar modificacions no substancials en l'article o desestimats.
Es notificarà per escrit a tots aquells autors, els articles dels quals hajan sigut desestimats pel Comitè Científic els motius de la decisió. De la mateixa manera, es notificaran els acceptats a aquells que vagen a formar part de la publicació amb el seu article.
Política d’accés obert
Aquesta revista proporciona accés lliure immediat al seu contingut sota el principi que fer disponible gratuïtament la investigació al públic, la qual cosa fomenta un major intercanvi de coneixement global.
Sponsors
TAREPA-PV (Taller per a l'Acció Renovadora d'Educació de Persones Adultes-Pais Valencià)
Història de la revista
These meetings and reflections extended until the end of 1998 and, finally, along the first semester of 1999, concluded with a proposal of journal model, a proposal of contents... A proposal that was initiated by the initial team, linked with other alternatives that they were putting into motion in this field of intervention.
The first number of the journal was published the second semester of the 1999, and it was addressed to an absolutely fundamental subject; putting into motion an specific and singular curriculum for this theoretical and practical sphere at the same time: intended to the curriculum of FPA. This first stage of the journal concludes the first semester of 2013, with the 28th number; the current stage (29th number/...) are configured following the same lines of intervention, changing some people and functions of the teams of work… presently, are into motion the corresponding numbers of 2018.