Discursos d'odi a l'aula: Context i eines pedagògiques
Abstract
L'educació pot esdevenir una eina de doni suport als canvis de la societat i permetin a les persones donar resposta als desafiaments als que han de fer front.
Cada moment social té els seus reptes i actualment l'ascens de discursos d'odi repercuteix de forma diària als nostres centres educatius. De forma explícita o implícita, a diari veiem com els discursos de l'alumnat es nodreixen de rumors, estigmatitzacions o intolerància cap a certs col·lectius, moltes vegades vulnerables.
Sense voler ser una esmena a la totalitat de les pràctiques educatives tradicionals en favor de la tolerància, aquest article vol actualitzar conceptualment certs aspectes d'aquestes, mirant d'adaptar-les al context actual, tot donant eines als docents per tal de poder afinar les respostes a discursos cada vegada més simples però més captivadors per part del nostre alumnat.
Downloads
Downloads
Pubblicato
Come citare
-
Abstract27
-
PDF (Català)12
Fascicolo
Sezione
Licenza
Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SsenseObraDerivada 4.0 Internacional.