Els reptes actuals del sistema educatiu valencià
DOI:
https://doi.org/10.7203/CREATIVITY.5.22137Palabras clave:
congrés, Escola Valenciana, coeducació, plurilingüisme, transformació digitalResumen
Ressenya del VIé Congrés d’Escola Valenciana “Som llavors”
Descargas
Citas
Bauman, Z. (2000). Liquid Modernity. Polity Press.
Koehler, M.J. i Mishra, P. (2008). Introducing TPCK. En AACTE Committee on Innovation and Technology (ed.), The handbook of technological pedagogical content knowledge (TPCK) for educators (pp. 3-29). American Association of Colleges of Teacher Education and Rougledge.
Llei 4/2018 , de 21 de febrer, de la Generalitat, per la qual es regula i promou el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià.
UEM (2015). Un nou model lingüístic educatiu per a l’educació plurilingüe i intercultural del sistema educatiu valencià. Informe de les Unitats per a l’Educació Multilingüe de la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana i la Universitat de València adreçat a la Direcció General de Política Educativa de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.
Descargas
Publicado
Cómo citar
-
Resumen341
-
6
-
PDF (Català)334
Número
Sección
Licencia
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.