Sobre la revista
Focus i abast
Creativity and Educational Innovation Review (CEIR) és una revista científica, editada per l'Institut Universitari de Creativitat i Innovacions Educatives de la Universitat de València.
L'Institut Universitari de Creativitat i Innovacions Educatives té com a finalitat el foment de l'activitat productora, investigadora i difusora en creativitat i innovació educativa.
La revista CEIR té la voluntat de divulgar la investigació i la reflexió científica en el camp de la creativitat i les innovacions educatives entre les persones interessades d'Espanya, Europa i Llatinoamèrica.
Publicarà estudis monogràfics, articles i ressenyes bibliogràfiques.
Procés d'avaluació d'experts/ertes
Creativity and Educational Innovation Review (CEIR) publicarà un volum l'any. Cada volum es compon de nombres de periodicitat indeterminada. té una periodicitat anual.
Els textos rebuts per a la seva publicació per Creativity and Educational Innovation Review (CEIR) seran sotmesos al següent sistema d'arbitratge:1. En primer lloc, els textos seran revisats pel Consell de Redacció, que decidirà sobre la pertinència de l'article pel que fa a les àrees d'investigació de la revista i sobre la conveniència o no de continuar amb el procés d'avaluació. Es notificarà per escrit a tots aquells autors, els articles hagin estat desestimats pel Consell de Redacció els motius de la decisió.2. En segon lloc, els textos seran revisats per avaluadors externs a la redacció de la revista, escollits pel seu reconegut prestigi en l'àrea d'estudi de l'article. D'acord al sistema d'avaluació per parells cecs, cada article serà avaluat de forma anònima per dos avaluadors especialistes en l'àrea d'adscripció de l'article. En cas que fos necessari, es duria a terme una tercera lectura per un altre avaluador extern. Aquesta avaluació tindrà en compte l'originalitat i qualitat científica de la proposta, la seva aportació al camp d'estudis en què s'inscriu, la utilització d'eines metodològiques adequades, la seva coherència i claredat expositiva i el seu interès per al desenvolupament de la Creativitat i Innovació Educativa.
Com a resultat de l'avaluació, els textos poden ser acceptats, acceptats amb la condició que l'autor procedeixi a realitzar modificacions no substancials en el text o desestimats.
Es notificarà per escrit a tots aquells autors, els textos hagin estat desestimats pel Comitè Científic els motius de la decisió. De la mateixa manera, es notificaran els acceptats a aquells que hagin de formar part de la publicació amb el seu article.
Política d’accés obert
Aquesta revista proporciona accés lliure immediat al seu contingut sota el principi que fer disponible gratuïtament la investigació al públic, la qual cosa fomenta un major intercanvi de coneixement global.
Sponsors
Història de la revista
La revista Creativity and Educational Innovation Review ha sido fundada por el Instituto Universitario de Creatividad e Innovaciones Educativas de la Universidad de Valencia en el año 2017.
La revista Creativity and Educational Innovation Review ha estat fundada per l'Institut Universitari de Creativitat i Innovacions Educatives de la Universitat de València en l'any 2017.
The Creativity and Educational Innovation Review was founded by the University Institute of Creativity and Educational Innovations of the University of Valencia in 2017.