Desenrotllament de les competències amb la creació de relats digitals

Autores/as

  • Antoni De La Torre IES Joanot Martorell

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3304

Palabras clave:

lectura, relat digital, competències, educació literària, alfabetització digital, creativitat

Resumen

La lectura prescrita a classe de llengua i literatura no s’aborda normalment com un projecte global que contemple les possibilitats de creativitat de l’alumne mitjançant la qual entren en joc diverses competències. El lector adolescent pot mostrar encara diverses reaccions positives que activen la comprensió del text literari. Tanmateix els seus professors no solen aprofitar-les per a multiplicar els aprenentatges que un llibre proposa en l’era digital. L’article parteix de la base que el gaudi de llegir pot anar acompanyat de l’educació literària i de l’alfabetització audiovisual gràcies a un projecte de creació de relats digitals motivats per les obres literàries, juvenils i canòniques. La lectura també forneix una resposta performativa d’indubtable valor formatiu.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Cómo citar

De La Torre, A. (2014). Desenrotllament de les competències amb la creació de relats digitals. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 18, 223–242. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3304
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    337
  • PDF
    0
  • PDF (Català/Valencià)
    158
  • PDF
    53

Métrica

Artículos similares

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.