Desenrotllament de les competències amb la creació de relats digitals
DOI:
https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3304Paraules clau:
lectura, relat digital, competències, educació literària, alfabetització digital, creativitatResum
La lectura prescrita a classe de llengua i literatura no s’aborda normalment com un projecte global que contemple les possibilitats de creativitat de l’alumne mitjançant la qual entren en joc diverses competències. El lector adolescent pot mostrar encara diverses reaccions positives que activen la comprensió del text literari. Tanmateix els seus professors no solen aprofitar-les per a multiplicar els aprenentatges que un llibre proposa en l’era digital. L’article parteix de la base que el gaudi de llegir pot anar acompanyat de l’educació literària i de l’alfabetització audiovisual gràcies a un projecte de creació de relats digitals motivats per les obres literàries, juvenils i canòniques. La lectura també forneix una resposta performativa d’indubtable valor formatiu.Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum350
-
PDF (Español)0
-
PDF160
-
PDF 55
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Tots els documents inclosos a OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.
________
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).