Metodologia de l'ensenyament de portugués a parlants d'espanyol: un marc i una proposta de planificació del tractament de les competències lingüístiques

Autors/ores

  • Rocío Alonso Rey Universidad de Salamanca

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf.0.19071

Paraules clau:

portugués llengua estrangera, portugués per a parlants d'espanyol, metodologia de l'ensenyament, seqüenciació de la classe.

Resum

Les propostes metodològiques en el camp del portugués per a parlants d'espanyol resulten massa generals o presenten motles massa rígids per a la seua aplicació a l'aula. En aquest treball es desenvolupa un model d'organització de les seqüències per al tractament d'aspectes competencials. El marc operacional presentat es basa en les principals especificitats metodològiques del camp i és compatible amb diferents perspectives i tipus d'ensenyament

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2020-12-17

Com citar

Alonso Rey, R. (2020). Metodologia de l’ensenyament de portugués a parlants d’espanyol: un marc i una proposta de planificació del tractament de les competències lingüístiques. Quaderns De Filologia - Estudis Lingüístics, 25, 99–120. https://doi.org/10.7203/qf.0.19071
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    771
  • PDF (Español)
    503

Metrics

Articles similars

<< < 9 10 11 12 13 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.