Integració del Wiktionary en el pla d'estudis de Lingüística de Filologia Alemanya

Autors/ores

  • Iván Arias Arias Universidade de Santiago de Compostela
  • Pau Bertomeu Pi Universitat de València

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf.0.26614

Paraules clau:

lexicografía colaborativa, Wikcionario, Filología Alemana, AICLE, semántica

Resum

Els diccionaris col·laboratius han guanyat popularitat recentment al mercat lexicogràfic. Els sistemes d'informació lèxica, com Wikcionari, són accessibles i fàcils d'usar, i presenten no només informació lingüística, sinó també dades enciclopèdiques i terminològiques. En aquest article, presentarem una proposta didàctica sostenible, socialment responsable i democràtica basada en l'enfocament AICLE per a estudiants del grau de Filologia Alemanya. S'utilitza Wikcionari per resoldre problemes lingüístics relatius a la interfície semàntica, plantejats en forma d'activitats. Així mateix, es destacarà el paper crucial que tenen els lèxics col·laboratius avui dia en la construcció d'una nova lexicografia.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2023-12-14

Com citar

Arias Arias, I., & Bertomeu Pi, P. (2023). Integració del Wiktionary en el pla d’estudis de Lingüística de Filologia Alemanya. Quaderns De Filologia - Estudis Lingüístics, 28, 111–124. https://doi.org/10.7203/qf.0.26614
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    652
  • PDF
    371

Metrics

Articles similars

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.