Integració del Wiktionary en el pla d'estudis de Lingüística de Filologia Alemanya
DOI:
https://doi.org/10.7203/qf.0.26614Paraules clau:
lexicografía colaborativa, Wikcionario, Filología Alemana, AICLE, semánticaResum
Els diccionaris col·laboratius han guanyat popularitat recentment al mercat lexicogràfic. Els sistemes d'informació lèxica, com Wikcionari, són accessibles i fàcils d'usar, i presenten no només informació lingüística, sinó també dades enciclopèdiques i terminològiques. En aquest article, presentarem una proposta didàctica sostenible, socialment responsable i democràtica basada en l'enfocament AICLE per a estudiants del grau de Filologia Alemanya. S'utilitza Wikcionari per resoldre problemes lingüístics relatius a la interfície semàntica, plantejats en forma d'activitats. Així mateix, es destacarà el paper crucial que tenen els lèxics col·laboratius avui dia en la construcció d'una nova lexicografia.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
-
Resum652
-
PDF 371
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Tots els documents inclosos a OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).