Redes de transporte público de viajeros por carretera y delimitación comarcal en el País Valenciano
DOI:
https://doi.org/10.7203/CGUV..14943Resum
Este trabajo tiene como principal objetivo poner de relieve la importancia del factor transporte, o más concretamente los flujos de personas a través del transporte público por carretera, en la delimitación de unas comarcas que puedan ser operativas desde un punto de vista administrativo y al mismo tiempo puedan servir de base para estudios de análisis regional. El espacio elegido, el definido por las áreas de influencia de las ciudades de Alzira, Xàtiva, Gandia y Alcoi, es muy representativo por su dinamismo económico y por cuanto que pone al descubierto la inadecuación entre las actuales divisiones comarcales y las áreas de influencia reales de las capitales comarcales.Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum141
-
PDF (Español)62
Número
Secció
Llicència
Els autors i autores cedeixen a la revista Cuadernos de Geografía de la Universitat de València els drets de reproducció en revistes científiques dels textos publicats. Així mateix, permeten a l'equip de CGUV distribuir aquests continguts, a més de fer-ho en el lloc web de CGUV, en totes aquelles bases de dades científiques en què es trobi indexada aquesta, sempre amb l'objectiu d'assegurar una àmplia distribució dels continguts cedits per les persones autores.
Apostant per un ferm compromís amb les polítiques de continguts en obert i intentant garantir la màxima difusió dels treballs publicats, les persones autores mantenen tots els drets de copyright. Podran reproduir i distribuir les seves obres en altres publicacions. No obstant això, es recomana esmentar en el nou text que aquest ha estat prèviament publicat en CGUV, adjuntant una cita completa a aquest.
Els textos publicats en aquesta revista estan subjectes -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Creative Commons: Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 4.0 Internacional. La llicència completa es pot consultar a Creative Commons.