Decolonitzant l’Educació de Persones Adultes des de l’Aprenentatge Servei basat en l’art.

Autors/ores

Paraules clau:

Educació intercultural inclusiva, aprenentatge servei, decolonialitat

Resum

Els projectes basats en l'Art permeten canviar les preguntes i els posicionaments que es fan els i les professionals de l'educació d'Adults per poder decolonitzar els seus discursos i pràctiques. Des d'un enfocament intercultural inclusiu, l'art es torna una eina de transformació social, que ens fa aprendre de manera situada, amb compromís social i una mirada crítica cap al territori. Es presenta l'experiència formativa realitzada a la Universitat Jaume I, en professionals de l'educació que participen en projectes d'Aprenentatge Servei, que incorporen accions artístiques amb mirada intercultural inclusiva, i es converteixen en agents actius de transformació del seu territori.

Descàrregues

Biografia de l'autor/a

Auxiliadora Sales Ciges, Universitat Jaume I

Catedràtica d'Universitat de l'àrea de Didàctica i Organització Escolar. Departament de Pedagogia, Didàctica de les Ciències Socials, de la Llengua i la Literatura, de la Universitat de Jaume I.

Coordinadora del Màster Universitari en Psicopedagogia.

Descàrregues

Arxius addicionals

Publicades

2024-07-01

Com citar

Ciges, A. S. (2024). Decolonitzant l’Educació de Persones Adultes des de l’Aprenentatge Servei basat en l’art. QUADERNS D’EDUCACIÓ CONTINUA, (51), 36–49. Retrieved from https://turia.uv.es/index.php/QEC/article/view/28646
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    72
  • (Español)
    2
  • PDF
    19

Metrics