Barreres d’accés a l’educació secundària post-obligatòria a Barcelona. Oferta, experiències escolars i orientació

Auteurs-es

Résumé

Aquest article reflexiona sobre les barreres d’accés a l’educació secundària post-obligatòria a la ciutat de Barcelona parant especial atenció als elements relatius a l’oferta d’aquests estudis -i a la seva distribució-; a les experiències educatives prèvies i que condicionen la transició a la post-obligatòria; i a les pràctiques d’orientació –i el seu impacte sobre les tries dels estudis post-obligatoris - que es desenvolupen als centres de secundària obligatòria de la ciutat.

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.

Téléchargements

Publié-e

2021-07-08

Comment citer

Jacovkis, J., Montes, A., & Tarabini, A. (2021). Barreres d’accés a l’educació secundària post-obligatòria a Barcelona. Oferta, experiències escolars i orientació. QUADERNS D’EDUCACIÓ CONTINUA, (45), 115–126. Consulté à l’adresse https://turia.uv.es/index.php/QEC/article/view/20861
Metrics
Views/Downloads
  • Résumé
    321
  • PDF (Català)
    178

Metrics