Els relats de la història com a motiu de conversa educativa

Autores

  • JUDIT SOLER FERNÁNDEZ Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
  • EULÀLIA COLLELLDEMONT PUJADAS Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya http://orcid.org/0000-0003-1953-3504

Palavras-chave:

converses, preguntes, franquisme

Resumo

Les converses són una eina per aprendre, també en història. A partir d'una relat viscut, es van desgranant els entremats de les possibilitats que tenen les preguntes fetes amb sinceritat per descobrir el passat i comprendre el moment.

Downloads

Não há dados estatísticos.

Referências

Freire, Paulo (reedició 2009) La educación com a práctica de la libertad. Madrid: Siglo XXI.

Gómez i Mundó, Anna (2013) «Les converses: elements per a la història cultural». Temps d’Educació, [en línia],  Núm. 44, p. 49-61. Accessible a: https://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/268248 [Consulta: 15-04-2021].

Prat, Pilar: Seminari online 27 octubre de 2020: Propaganda i Educació.

Voices of War & Peace, First World War Engagement Centre (2020) Making Histories, Sharing Histories: Putting University - Community Collaboration into Practice. Accessible a: https://www.voicesofwarandpeace.org/wp-content/uploads/2020/11/Making_Histories_Sharing_Histories_medium.pdf

Downloads

Publicado

2021-07-08

Como Citar

SOLER FERNÁNDEZ, J., & COLLELLDEMONT PUJADAS, E. (2021). Els relats de la història com a motiu de conversa educativa. QUADERNS D’EDUCACIÓ CONTINUA, (45), 15–20. Obtido de https://turia.uv.es/index.php/QEC/article/view/20862
Metrics
Views/Downloads
  • Resumo
    150
  • PDF (Català)
    93

Metrics