La «Llei d’ús i ensenyament del valencià» i la configuració del sistema educatiu plurilingüe valencià

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.7203/caplletra.68.16475

Palabras clave:

Llei d’ús i ensenyament del valencià, LUEV, educació bilingüe, educació plurilingüe, plurilingüisme, País Valencià, Comunitat Valenciana

Resumen

En aquest article volem fer una aproximació històrica al desplegament de l’educació plurilingüe al País Valencià. En una primera part revisarem alguns fets que ens semblen significatius per explicar la situació del sistema educatiu valencià en relació a l’ensenyament de la llengua abans de l’aprovació de la Llei d’ús i ensenyament del valencià (LUEV). En la segona part, descriurem el desplegament del sistema educatiu valencià a partir de l’aprovació de la LUEV per analitzar com ha anat configurant-se un sistema inicialment bilingüe i, posteriorment plurilingüe, i identificar les fortaleses i debilitats dels diferents programes educatius que s’han aplicat en el marc de la LUEV.

 

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2020-04-01

Cómo citar

Baldaquí-Escandell, J.-M. (2020). La «Llei d’ús i ensenyament del valencià» i la configuració del sistema educatiu plurilingüe valencià. Caplletra. Revista Internacional De Filologia., (68), 149–176. https://doi.org/10.7203/caplletra.68.16475
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    891
  • PDF (Català/Valencià)
    635

Número

Sección

ARTÍCULO MONOGRÁFICO

Métrica

Artículos similares

<< < 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > >> 

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.