Avisos

L'etapa de CORRECCIÓ te la intencio de Millorar el flux, claredat, gramàtica, formulació, i format de l'article. Representa l'última oportunitat del / de la autor / a per Fer Canvis substancials a text, ja que l'següent etapa està restringida a la CORRECCIÓ d'tipografia i format. El Fitxer a corregir està en format Word o .rtf i per Tant Pot ser facilment Editat com a document de text. És mostren els Instruccions per Fer els correccions de Dues maneres diversos. La primera està basada en la funcionalitat de Seguiment de Canvis de Microsoft Word i necessita que Tant el / la corrector / a, com el / la editor / a i el / la autor / a tinguin accés a AQUEST programa. Un Segon sistema, independent de l'programari, ha Estat pres, amb el su Permís, de l'Harvard Educational Review. El / la editor / a de la revista Pot modificar aquestes Instruccions, de manera que és podin Fer suggeriments per Millorar El procés d'AQUESTA revista.Sistema d'CORRECCIÓ
1. Seguiment de Canvis de Microsoft Word Sota el menú Eines, la característica Seguiment de Canvis Përmet el / la corrector / a Fer insercions (el text apareix en un Altre color) i esborrar text (el text apareix ratllat amb 1 Altre color o l' marge Quan s'esborra). El / la corrector / a Pot enviar preguntes Tant el / l'autor / a (Consultes d'autor / a) com el / la editor / a (Consultes d'editor / a) inserint aquestes preguntes entre claudàtors. La versió corregida és licita i és notifica al / a l'editor / a. El / la editor / a revisa el text i notifica al / a autor / a. El / la editor / a i el / l'autor / a hauríen de Deixar a els Canvis con los que Estiguin d'acordar. Si és necessitin més canvis, el / la editor / a i el / la autor / a podin Fer-els a les insercions o textos esborrats inicialment, aixi com Fer insercions o esborrar text en QUALSEVOL part del text. Els / les autors / es hauríen de Respondre a Totes les consultes que se li facin, amb els Respostes dins de dels claudàtors. Un cop el text ha Estat revisat paper / per la editor / a i el / la autor / a, el / la corrector / a Fara 1 passada final per tot el text acceptant a els Canvis en preparar la fase de maquetació i galerades. 2. Harvard Educational Review Instruccions per Fer revisions electròniques al manuscrit Seguiu AQUEST protocol per Fer revisions electròniques a su manuscrit: Respondre ALS Canvis suggerits Per a cada 1 dels Canvis suggerits que Hagi acceptat, tregui la negreta del text Per a cada 1 dels Canvis suggerits que vosté NO accepti, Torneu a introduir el text original i pos-ho en negreta introduir i esborrar text Indiqui text nou Posant-ho en negreta Reemplaceu els seccions eliminades amb: [text esborrat] Si s'esborra una frase o més, indiqui- ho amb una nota, pi, [2 frases esborrades] Respondre preguntis al / a autor / a (PAs) Mantingui Totes els APs intactes i en negreta dins de l'text. No els esborri Per Respondre a una PA, afegiu 1 comentari A continuació. Els comentaris hauríen d'estar delimitats usant: [Comentari:] pi, [Comentari: Explicació de la metodologia ampliada com sugerió] Fer comentaris Utilitza comentaris per explicar Canvis en la Organitzacions o revisions importants pe, [Comentari: Aquest paragraf ha Estat mogut de la pàgina 5 a la 7] Nota: Quan és refereixi aLS nombre de pàgina utilitzeu a els números de pàgina de la còpia impresa del manuscrit que se li va enviar. Això és important, ja que a els números de pàgina podin canviar a revisar un document electrònic.

Il·lustració d'una revisió electrònica
El fitxer del manuscrit original Abans de fer canvis substancials en l'estructura i organització del seu manuscrit original, revisi'l amb altres persones responsables de la seva àrea. Un cop hagi acabat les seves revisions, renom el fitxer de NomAutorCA.doc a NomAutorCAR.doc (p.e., de MartíCA.doc a MartíCAR.doc). Imprimiu en paper del manuscrit i envieu per correu a un disquet amb el fitxer completament revisat i canviat de nom. Manuscrit retornat el / la autor / a amb preguntes i suggeriments Abans de fer canvis substancials en l'estructura i organització del manuscrit que li estem tornant, revisi'l amb altres / as editors / es. Un cop hagi acabat les seves revisions, renom el fitxer de NomAutorCA.doc a NomAutorCAR.doc (p.e., de MartíCA.doc a MartíCAR.doc). Imprimiu en paper del manuscrit i envieu per correu a un disquet amb el fitxer completament revisat i canviat de nom. [PA: En aquest paràgraf pot ser d'ajuda ressaltar la importància de seguir les instruccions curosament a l'hora de fer revisions electròniques. D'una altra manera el procés de l'edició es podria demorar considerablement] Manuscrit revisat enviat de tornada a HER Abans de fer canvis substancials en l'estructura i organització del manuscrit que li estem tornant, revisi'l amb altres / as editors / es. Si us plau, tingui en compte que no seguir al peu de la lletra les instruccions pot demorar considerablement la publicació del seu manuscrit. Un cop hagi finalitzat els seus revisones renom el fitxer de NomAutorCA.doc a NomAutorCAR.doc (p.e., de MartíCA.doc a MartíCAR.doc). Imprimiu en paper del manuscrit i envieu per correu a un disquet amb el fitxer amb [paraules esborrades], completament revisat i canviat de nom. [Comentari: He afegit una frase en resposta al seu suggeriment.] Notes: • Si se li ha tret la negreta a un text vol dir que es acceptat el suggeriment de canvis en la primera frase • Frase afegida en resposta a la PA. El text en negreta indica la inserció de text nou • [paraula esborrada] indica l'esborrat de "completament" • Comentari que conté una resposta als PA dels / de les editors / es

  • Publicación del núm. 7 (2023) de Creativity and Educational Innovation Review (CEIR)

    2023-12-29

    Estimados/as autores/as y lectores/as:

    Me complace comunicaros que hemos publicado el número 7 (2023) de la revista Creativity and Educational Innovation Review (CEIR).
    CEIR continúa con su labor de visibilizar la investigación científica
    educativa y de transferir el conocimiento a otros profesionales para que puedan utilizarlo, tanto en su labor investigadora como docente. En el séptimo número de la revista que se presenta, se ha pretendido impulsar la transformación educativa hacia el desarrollo de los objetivos de desarrollo sostenible , además de la internacionalización, entendida esta última como un proceso que fomenta los lazos de cooperación e integración de las Instituciones de Educación Superior, con el fin de alcanzar mayor presencia y visibilidad internacional, así como una herramienta impulsora de cohesión social y de desarrollo sostenible, en un mundo cada vez más globalizado.
    Agradecemos a las más de treinta personas que han colaborado en este número de la revista CEIR con sus textos, a los evaluadores y evaluadoras que desinteresadamente han dedicado su tiempo y saber a revisarlos y, en especial a José Beltrán Llavador y Francesc J. Hernàndez Dobon, por su inestimable ayuda y a los cuales dedicamos este número de la revista.
    Gracias, salud y feliz año nuevo
    Rosa Isusi Fagoaga
    https://ojs.uv.es/index.php/creativity/issue/view/CEIR

    Llegir més sobre Publicación del núm. 7 (2023) de Creativity and Educational Innovation Review (CEIR)