Reimaginando espacios educativos: Comparación de patios de educación infantil y cómo enfocarlos hacia una visión coeducadora.
DOI:
https://doi.org/10.7203/CREATIVITY.8.29758Resum
Aquest article de recerca se centra en l'anàlisi del pati d'Educació Infantil com un espai educatiu clau per al desenvolupament integral i de l'aprenentatge. A través de l'estudi de dos patis en diferents centres escolars, es busca identificar elements que afavoreixen o limiten el joc i l'exploració dels menors. L'interès per aquest tema sorgeix d'experiències pròpies en centres educatius, reconeixent la gran importància de millorar la qualitat educativa dels patis. Es realitzarà per tant una recerca exhaustiva, incloent tant entrevistes amb docents, com a activitats amb alumnes de 5 anys, per a definir així el que considerarien un pati escolar ideal. L'objectiu és demostrar els beneficis d'aquest espai en el desenvolupament dels nens i advocar per la seva importància com un lloc de llibertat i exploració. Mitjançant un enfocament interdisciplinari, s'exploraran diverses estratègies per a crear patis coeducatius inclusius i estimulants.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
-
Resum6
-
PDF (Español)10
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.