Coherence in English essays written by non-native students of sociology
DOI:
https://doi.org/10.7203/qfilologia.10.5092Paraules clau:
coherència, discurs de la sociologia, redaccions en anglèsResum
En aquest article analitzarem la coherència textual en divuit redaccions escrites per alumnes no natius de sociologia. Per esbrinar quins són els problemes que tenen aquests estudiants pel que fa a la coherència textual analitzem, entre uns altres, errors que van des de l'ortografia i la puntuació a problemes amb el vocabulari i l'anàfora. Els nostres resultats semblen indicar que certs errors no causen grans problemes a l'hora de llegir mentre que uns altres sí. Veurem els errors que requereixin un esforç de processament més gran amb la intenció d'adaptar la nostra docència per esmenar-los de forma més eficaç.Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
-
Resum301
-
PDF (Español)284
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Tots els documents inclosos a OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).