La enseñanza de la entonación (des)cortés en ELE: propuestas didácticas destinadas al nivel B1

Autors/ores

  • Empar Devís Herraiz Universitat de Barcelona
  • Marta Bartolí Rigol Universitat de Barcelona

DOI:

https://doi.org/10.7203/qfilologia.19.5191

Resum

L'objectiu del present treball ha estat descobrir els trets melòdics cortesos i descortesos que utilitzen els espanyols en els seus intercanvis i així poder determinar les millores que es precisen per perfeccionar l'actuació docent d'espanyol com LE i intentar evitar els conflictes provocats per malentesos de tipus melòdic. El treball presenta els resultats obtinguts, a partir de l'anàlisi acústica de les dades i la seva validació perceptiva, i una sèrie de propostes didàctiques que considerem de gran utilitat docent.

Paraules clau: anàlisi del discurs; cortesia; didàctica; espanyol LE.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografies de l'autor/a

Empar Devís Herraiz, Universitat de Barcelona

Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura

Marta Bartolí Rigol, Universitat de Barcelona

Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura

Descàrregues

Publicades

2014-12-20

Com citar

Devís Herraiz, E., & Bartolí Rigol, M. (2014). La enseñanza de la entonación (des)cortés en ELE: propuestas didácticas destinadas al nivel B1. Quaderns De Filologia - Estudis Lingüístics, 19, 153–171. https://doi.org/10.7203/qfilologia.19.5191
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    472
  • PDF (Español)
    474

Metrics