La «Llei d’ús i ensenyament del valencià» i la configuració del sistema educatiu plurilingüe valencià

Autors/ores

DOI:

https://doi.org/10.7203/caplletra.68.16475

Paraules clau:

Llei d’ús i ensenyament del valencià, LUEV, educació bilingüe, educació plurilingüe, plurilingüisme, País Valencià, Comunitat Valenciana

Resum

En aquest article volem fer una aproximació històrica al desplegament de l’educació plurilingüe al País Valencià. En una primera part revisarem alguns fets que ens semblen significatius per explicar la situació del sistema educatiu valencià en relació a l’ensenyament de la llengua abans de l’aprovació de la Llei d’ús i ensenyament del valencià (LUEV). En la segona part, descriurem el desplegament del sistema educatiu valencià a partir de l’aprovació de la LUEV per analitzar com ha anat configurant-se un sistema inicialment bilingüe i, posteriorment plurilingüe, i identificar les fortaleses i debilitats dels diferents programes educatius que s’han aplicat en el marc de la LUEV.

 

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01.04.2020

Com citar

Baldaquí-Escandell, J.-M. (2020). La «Llei d’ús i ensenyament del valencià» i la configuració del sistema educatiu plurilingüe valencià. Caplletra. Revista Internacional De Filologia, (68), 149–176. https://doi.org/10.7203/caplletra.68.16475
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    965
  • PDF
    668

Número

Secció

ARTICLES MONOGRÀFIC

Metrics

Articles similars

<< < 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.