Aprendre anglès per a parlar amb el món: reflexions al voltant de l’ensenyament de l’anglès com a llengua franca global

Autors/ores

DOI:

https://doi.org/10.7203/caplletra.68.16477

Paraules clau:

anglès llengua franca, competència intercultural, usuari competent, EFL, ELF

Resum

Aquest article explora les implicacions de la dimensió global de l’anglès com a llengua franca mundial a l’hora d’ensenyar aquesta llengua en el nostre entorn educatiu. S’hi argumenta la necessitat de transcendir el paradigma del parlant nadiu com a model d’aprenentatge i ensenyament per a caminar cap a un model basat en l’usuari competent de la llengua, i s’aprofundeix en la figura del professor ideal des d’aquest punt de vista, així com els reptes que comporta a l’hora d’avaluar la competència lingu?ística i d’introduir-hi també la competència intercultural.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01.04.2020

Com citar

Llurda, E. (2020). Aprendre anglès per a parlar amb el món: reflexions al voltant de l’ensenyament de l’anglès com a llengua franca global. Caplletra. Revista Internacional De Filologia, (68), 199–217. https://doi.org/10.7203/caplletra.68.16477
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    930
  • PDF
    707

Número

Secció

ARTICLES MONOGRÀFIC

Metrics

Articles similars

<< < 10 11 12 13 14 15 16 17 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.