La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0. Anàlisi de casos

Autors/ores

  • Maite Monar van Vliet Universitat de València
  • Gemma Lluch Universitat de València

DOI:

https://doi.org/10.7203/caplletra.59.6890

Paraules clau:

lectura i Web 2.0, investigació qualitativa, estudi de casos

Resum

Resum: L’article presenta l’estudi de tres casos, experiències reals de promoció de la lectura amb l’ús de tecnologia virtual en centres escolars valencians durant tot el curs 2010-2011. La metodologia utilitzada segueix un enfocament bàsicament qualitatiu i secundàriament d’investigació-acció, ja que les dades resultants han estat utilitzades pels mediadors per millorar-ne la pràctica. Concretament, l’estudi dels tres casos es fa des de l’observació participant per a la recollida de dades que es completa amb l’entrevista, les històries de vida, el relat de vida i el qüestionari.
Finalment, s’hi aplica el grup de discussió per a l’anàlisi i la interpretació i la triangulació com a mètode d’avaluació.

Paraules clau: lectura i Web 2.0, investigació qualitativa, estudi de casos.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

20.10.2015

Com citar

Monar van Vliet, M., & Lluch, G. (2015). La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0. Anàlisi de casos. Caplletra. Revista Internacional De Filologia, (59), 99–119. https://doi.org/10.7203/caplletra.59.6890
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    603
  • PDF
    599

Número

Secció

ARTICLES MISCEL·LÀNIA

Metrics

Articles similars

<< < 6 7 8 9 10 11 12 13 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.