Aprendre anglès per a parlar amb el món: reflexions al voltant de l’ensenyament de l’anglès com a llengua franca global

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.7203/caplletra.68.16477

Palabras clave:

anglès llengua franca, competència intercultural, usuari competent, EFL, ELF

Resumen

Aquest article explora les implicacions de la dimensió global de l’anglès com a llengua franca mundial a l’hora d’ensenyar aquesta llengua en el nostre entorn educatiu. S’hi argumenta la necessitat de transcendir el paradigma del parlant nadiu com a model d’aprenentatge i ensenyament per a caminar cap a un model basat en l’usuari competent de la llengua, i s’aprofundeix en la figura del professor ideal des d’aquest punt de vista, així com els reptes que comporta a l’hora d’avaluar la competència lingu?ística i d’introduir-hi també la competència intercultural.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2020-04-01

Cómo citar

Llurda, E. (2020). Aprendre anglès per a parlar amb el món: reflexions al voltant de l’ensenyament de l’anglès com a llengua franca global. Caplletra. Revista Internacional De Filologia., (68), 199–217. https://doi.org/10.7203/caplletra.68.16477
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    914
  • PDF (Català/Valencià)
    703

Número

Sección

ARTÍCULO MONOGRÁFICO

Métrica

Artículos similares

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.