Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos

Autores/as

  • Maite Monar van Vliet IES La Serrania

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3301

Palabras clave:

lectura, TIC, educació, avaluació

Resumen

La investigació ofereix un treball de camp qualitatiu amb l’objectiu d’avaluar els beneficis del web, el bloc i el wiki en l’aula per a la promoció lectora durant el curs escolar 2010-2011 amb tres grups de tres centres diferents. El treball consisteix a observar l’aplicació de les plataformes digitals per a la promoció de la lectura en l’aula i a analitzar la seua utilitat a través d’un estudi de casos, el grup de discussió i la triangulació. La investigació conclou amb uns indicadors d’avaluació que inviten el lector a acostar-se a la promoció de la lectura en el marc educatiu amb tecnologies virtuals.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Cómo citar

Monar van Vliet, M. (2014). Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 18, 191–209. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3301
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    248
  • PDF
    0
  • PDF (Català/Valencià)
    113
  • PDF
    95

Métrica

Artículos similares

1 2 3 4 > >> 

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.