Accommodating generation 1.5 in the 21st century academy: new approaches to writing pedagogy

Autors/ores

  • Sandra Kies Benedictine University

DOI:

https://doi.org/10.7203/qfilologia.16.3935

Paraules clau:

generació 1.5, escriptura, escriptura a través del curriculum, identidat personal

Resum

Als països amb grans grups demogràfics d'immigrants, s'aprecia un augment d'estudiants considerable amb residència permanent i d'herència multilingüe que accedeixen a la universitat. A Estats Units, aquests estudiants que són identificats generalment com a generació 1.5, poden haver immigrat de nens, rebent tota o gairebé tota la seva instrucció escolar en anglès i a les escoles locals. No obstant això, també pot donar-se que parlin un altre idioma a les seves cases. Molts parlen anglès amb facilitat i demostren competència acadèmica, però encara tenen dificultats quan es tracta d'escriure a un nivell universitari. Quan s'intenta situar a aquests estudiants als programes de redacció universitària, el dilema consisteix, d'una banda, a situar-los als diferents programes d'ensenyament enfocat a l'aprenentatge de la gramàtica i redacció o, per una altra, a integrar-los amb la resta dels estudiants. També existeixen alguns problemes d'identitat relacionats amb aquest dilema; un nombre elevat d'estudiants es resisteixen al fet que se'ls identifiqui com a estudiants d'anglès per a estrangers juntament amb estudiants d'altres països, atès que són residents locals. Tampoc s'identifiquen com a aprenents de l'escriptura d'anglès a nivell “bàsic” o “de recuperació.” Així doncs, aquest treball, en primer lloc, fa una recopilació a manera de resum del publicat anteriorment sobre aquest tema i, al mateix temps, avalua els mètodes pedagògics i intervencions que s'han proposat, incloent alguns mètodes pràctics, en una petita universitat d'Estats Units. Aquest treball proposa un acostament inclusiu amb el propòsit de millorar els resultats per a tots els estudiants.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografia de l'autor/a

Sandra Kies, Benedictine University

Associate Professor of Language & Linguistics College of Liberal Arts

Descàrregues

Com citar

Kies, S. (2014). Accommodating generation 1.5 in the 21st century academy: new approaches to writing pedagogy. Quaderns De Filologia - Estudis Lingüístics, 16, 105–128. https://doi.org/10.7203/qfilologia.16.3935
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    356
  • PDF (Español)
    183

Metrics

Articles similars

<< < 19 20 21 22 23 24 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.