Review Committee 2019
Review Committee 2019
Juan Carlos Aguado Franco, Universidad Rey Juan Carlos I, España
Manuela Alcañiz, Universitat de Barcelona, España
Susana Álvarez Álvarez, Universidad de Valladolid, España
María Araceli Calvo Pascual, Universidad Autónoma de Madrid, España
Pedro Arteaga Cezón, Universidad de Granada, España
Julio Barroso, Universidad de Sevilla, España
Xabier Basogain Olabe, Universidad del País Vasco- Euskal-Herria Unibertsitatea, España
Pablo Beltrán-Pellicer, Universidad de Zaragoza, España
Ismene-Ithaí Bras Ruiz, Universidad Nacional Autónoma de México, México
Elvira Carpintero Molina, Universidad Complutense de Madrid, España
Mª Dolores Castrillo, Universidad Nacional de Educación a Distancia, España
Olga Cepeda Romero, Universidad de La Laguna, España
Pedro Cuesta Morales, Universidad de Vigo, España
María del Mar Camacho Miñano, Universidad Complutense de Madrid, España
Belén Mª Castro Fernández, Universidade de Santiago de Compostela, España
Joan Clifford, Duke University, Estados Unidos de América
María Dolores Corpas Arellano, Consejería de Educación y Ciencia, Junta de Andalucía, España
Filomena Maria da Silva Pereira Baptista Soares, Politécnico do Porto, Portugal
Isabel Del Arco Bravo, Universitat Autònoma de Barcelona, España
Cristina del Campo Campos, Universidad Complutense de Madrid, España
Miguel Gea Megías, Universidad de Granada, España
Adriana Gewerc Barujel, Universidade de Santiago de Compostela, España
Meritxell Estebanell Minguell, Universitat de Girona, España
Francesc Esteve, Universitat Jaume I, España
Larisa Enríquez Vázquez, Universidad Nacional Autónoma de México, España
Alejandro Escudero-Nahón, Universidad Autónoma de Querétaro, México
Òscar Flores i Alarcia, Universitat de Lleida, España
Manuel García-Piqueras, Universidad de Castilla-La-Mancha, España
Cristina Gil Puente, Universidad de Valladolid, España
Javier Gil-Quintana, Universidad Nacional de Educación a Distancia, España
Nuria González Rabanal, Universidad de León, España
Begoña Gros, Universitat de Barcelona, España
Alicia Hernando Velasco, Universidad Complutense de Madrid, España
María Dolores Jano Salagre, Universidad Autónoma de Madrid, España
Pere Ivars Santacreu, Universidad de Alicante, España
Urtza Garay Ruiz, Universidad del País Vasco- Euskal-Herria Unibertsitatea, España
Ana María Gimeno Sanz, Universitat Politècnica de València, España
Laura Icela González Pérez, Tecnológico de Monterrey, México
Nuria González Rabanal, Universidad de León, España
Ana Paula Lope, Universidade do Porto, Portugal
Elena María Mallmann, Universidade Federal de Santa Maria, Brasil
Juan Manuel Maqueira, Universidad de Jaén, España
Isidro Marín Gutiérrez, Universidad Técnica Particular de Loja (UTPL), Ecuador
Lisa Merschel, Duke University, Estados Unidos de América
María Dolores Oltra Ripoll, Universitat Jaume I, España
Ignacio M Palacio Martínez, Universidade Santiago de Compostela, España
Miguel Ángel Queiruga Dios. Universidad de Burgos, España
Paula Renés-Arellano, Universidad de Cantabria, España
Rosabel Roig Vila, Universidad de Alicante, España
Luisa María Rojas-Rimachi, University of Rochester, Estados Unidos de América
Margarita Roura Redondo, Centro Universitario Cardenal Cisneros, UAH, España
José Manuel Sáez-López, Universidad Nacional de Educación a Distancia, España
Fernando Edgar Torrejón, Universidad Católica de Murcia, España
Francisco Javier Rocha Estrada, Universidad Autónoma de Nuevo León, México
Luis J. Rodríguez-Muñiz, Universidad de Oviedo
Pedro Román-Graván, Universidad de Sevilla, España
María Consuelo Sáiz Manzanares. Universidad de Burgos, España
Carlos Soneira Calvo, Universidade A Coruña, España
Cecilia Ugalde-Sánchez, Universidad del Azuay, Ecuador
Esteban Vázquez Cano, Universidad Nacional de Educación a Distancia, España
Arantxa Vizcaíno-Verdú, Universidad de Huelva, España
Carmen Yot-Domínguez, Universidad de Sevilla, España