De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar.

Autores/as

  • Enric Senabre Carbonell IES Ramon Llull de València

Palabras clave:

Xarxes socials, Tic, Emancipació

Resumen

2.- De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar. Enric Senabre Carbonell, IES Ramon Llull de València.

Les xarxes socials han esdevingut un element essencial en el món de la vida actual. Les relacions socials, interaccions emocionals i comportament cívic es produeixen en un context digital mediades per unes aplicacions específiques. La pregunta és si aquest context interfereix en els processos de formació personal, professional i ciutadana i de quina manera. Proposarem algunes actuacions pedagògiques d’autoformació que poden ajudar a transformar la manera de pensar i decidir moralment i a orientar una formació permanent diferent a la tradicional per tal de formar la ciutadania en les competències ciutadana i social.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

Enric Senabre Carbonell, IES Ramon Llull de València

Cap de departament de Filosofia

Descargas

Publicado

2021-12-17

Cómo citar

Senabre Carbonell, E. (2021). De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar. Quaderns d’educació contínua, (46), 22–32. Recuperado a partir de https://turia.uv.es/index.php/QEC/article/view/21782
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    299
  • PDF (Català)
    140

Métrica

Artículos similares

1 2 3 > >> 

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.