De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar.

Autori

  • Enric Senabre Carbonell IES Ramon Llull de València

Parole chiave:

Xarxes socials, Tic, Emancipació

Abstract

2.- De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar. Enric Senabre Carbonell, IES Ramon Llull de València.

Les xarxes socials han esdevingut un element essencial en el món de la vida actual. Les relacions socials, interaccions emocionals i comportament cívic es produeixen en un context digital mediades per unes aplicacions específiques. La pregunta és si aquest context interfereix en els processos de formació personal, professional i ciutadana i de quina manera. Proposarem algunes actuacions pedagògiques d’autoformació que poden ajudar a transformar la manera de pensar i decidir moralment i a orientar una formació permanent diferent a la tradicional per tal de formar la ciutadania en les competències ciutadana i social.

Downloads

I dati di download non sono ancora disponibili.

Biografia autore

Enric Senabre Carbonell, IES Ramon Llull de València

Cap de departament de Filosofia

Downloads

Pubblicato

2021-12-17

Come citare

Senabre Carbonell, E. (2021). De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar. QUADERNS D’EDUCACIÓ CONTINUA, (46), 22–32. Recuperato da https://turia.uv.es/index.php/QEC/article/view/21782
Metriche
Viste/Downloads
  • Abstract
    299
  • PDF (Català)
    140

Metrics

Articoli simili

1 2 3 > >> 

Puoi anche Iniziare una ricerca avanzata di similarità per questo articolo.