De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar.
Mots-clés :
Xarxes socials, Tic, EmancipacióRésumé
2.- De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar. Enric Senabre Carbonell, IES Ramon Llull de València.
Les xarxes socials han esdevingut un element essencial en el món de la vida actual. Les relacions socials, interaccions emocionals i comportament cívic es produeixen en un context digital mediades per unes aplicacions específiques. La pregunta és si aquest context interfereix en els processos de formació personal, professional i ciutadana i de quina manera. Proposarem algunes actuacions pedagògiques d’autoformació que poden ajudar a transformar la manera de pensar i decidir moralment i a orientar una formació permanent diferent a la tradicional per tal de formar la ciutadania en les competències ciutadana i social.
Téléchargements
Téléchargements
Publié-e
Comment citer
-
Résumé299
-
PDF (Català)140
Numéro
Rubrique
Licence
Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SsenseObraDerivada 4.0 Internacional.