De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar.

Auteurs

  • Enric Senabre Carbonell IES Ramon Llull de València

Mots-clés :

Xarxes socials, Tic, Emancipació

Résumé

2.- De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar. Enric Senabre Carbonell, IES Ramon Llull de València.

Les xarxes socials han esdevingut un element essencial en el món de la vida actual. Les relacions socials, interaccions emocionals i comportament cívic es produeixen en un context digital mediades per unes aplicacions específiques. La pregunta és si aquest context interfereix en els processos de formació personal, professional i ciutadana i de quina manera. Proposarem algunes actuacions pedagògiques d’autoformació que poden ajudar a transformar la manera de pensar i decidir moralment i a orientar una formació permanent diferent a la tradicional per tal de formar la ciutadania en les competències ciutadana i social.

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.

Biographie de l'auteur

Enric Senabre Carbonell, IES Ramon Llull de València

Cap de departament de Filosofia

Téléchargements

Publiée

2021-12-17

Comment citer

Senabre Carbonell, E. (2021). De la distòpia tecnoeducativa a la formació ciutadana en xarxes: jugar, pensar, actuar. QUADERNS D’EDUCACIÓ CONTINUA, (46), 22–32. Consulté à l’adresse https://turia.uv.es/index.php/QEC/article/view/21782
Métriques
Vues/Téléchargements
  • Résumé
    299
  • PDF (Català)
    140

Metrics

Articles similaires

1 2 3 > >> 

Vous pouvez également Lancer une recherche avancée de similarité pour cet article.