La valoración que hacen los estudiantes de su experiencia universitaria
DOI:
https://doi.org/10.7203/RASE.7.1.10196Keywords:
Learning activities, Assesment activities, Learning outcomes, Students profile, Studens pecepcion about university.Abstract
Wer are involved in Spain in an extensive process of modification of qualifications. And today we can see a process of gradual diversification of student profiles. In this context is more relevanre than ever to know the perception that students have about their university experience.
The objective of this work is to progress in four directions: 1) to identify learning and teaching activities predominate in the academic life of students as well as the degree of usefulness attributed to them, 2) study the perceptions of students on activities that are prioritized by the University, 3) review student opinion regarding the contribution of universities to their personal development and learning of transferable skills, 4) know the valuation made by students of their college experience as well as associated future expectations, and 5) know to what extent would repeat their choice of university and studies.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
-
Abstract449
-
PDF (Español)197
Issue
Section
License
Aquellos autores/as que tengan publicaciones con esta revista, aceptan los términos siguientes:
- Los autores/as conservarán sus derechos de autor y garantizarán a la revista el derecho de primera publicación de su obra, el cuál estará simultáneamente sujeto a la Licencia de reconocimiento de Creative Commons que permite a terceros compartir la obra siempre que se indique su autor y su primera publicación esta revista.
- Los autores/as podrán adoptar otros acuerdos de licencia no exclusiva de distribución de la versión de la obra publicada (p. ej.: depositarla en un archivo telemático institucional o publicarla en un volumen monográfico) siempre que se indique la publicación inicial en esta revista.
- Se permite y recomienda a los autores/as difundir su obra a través de Internet (p. ej.: en archivos telemáticos institucionales o en su página web) antes y durante el proceso de envío, lo cual puede producir intercambios interesantes y aumentar las citas de la obra publicada.