Accommodating generation 1.5 in the 21st century academy: new approaches to writing pedagogy
DOI:
https://doi.org/10.7203/qfilologia.16.3935Paraules clau:
generació 1.5, escriptura, escriptura a través del curriculum, identidat personalResum
Als països amb grans grups demogràfics d'immigrants, s'aprecia un augment d'estudiants considerable amb residència permanent i d'herència multilingüe que accedeixen a la universitat. A Estats Units, aquests estudiants que són identificats generalment com a generació 1.5, poden haver immigrat de nens, rebent tota o gairebé tota la seva instrucció escolar en anglès i a les escoles locals. No obstant això, també pot donar-se que parlin un altre idioma a les seves cases. Molts parlen anglès amb facilitat i demostren competència acadèmica, però encara tenen dificultats quan es tracta d'escriure a un nivell universitari. Quan s'intenta situar a aquests estudiants als programes de redacció universitària, el dilema consisteix, d'una banda, a situar-los als diferents programes d'ensenyament enfocat a l'aprenentatge de la gramàtica i redacció o, per una altra, a integrar-los amb la resta dels estudiants. També existeixen alguns problemes d'identitat relacionats amb aquest dilema; un nombre elevat d'estudiants es resisteixen al fet que se'ls identifiqui com a estudiants d'anglès per a estrangers juntament amb estudiants d'altres països, atès que són residents locals. Tampoc s'identifiquen com a aprenents de l'escriptura d'anglès a nivell “bàsic” o “de recuperació.” Així doncs, aquest treball, en primer lloc, fa una recopilació a manera de resum del publicat anteriorment sobre aquest tema i, al mateix temps, avalua els mètodes pedagògics i intervencions que s'han proposat, incloent alguns mètodes pràctics, en una petita universitat d'Estats Units. Aquest treball proposa un acostament inclusiu amb el propòsit de millorar els resultats per a tots els estudiants.Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum356
-
PDF (Español)183
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Tots els documents inclosos a OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).