Prudence, precision, and politeness: hedges in academic writing

Autors/ores

  • Ken Hyland The University of Hong Kong

DOI:

https://doi.org/10.7203/qfilologia.10.5083

Paraules clau:

atenuadors discursius, escriptura acadèmica, gènres acadèmics

Resum

L'èxit en la comunicació acadèmica escrita radica que l'autor ha de persuadir al lector que les seves afirmacions sobre el coneixement són correctes. A causa que aquestes afirmacions poden ser rebutjades i a la incertesa de gran part del coneixement acadèmic, els autors de vegades necessiten presentar les seves propostes amb cautela, en la forma adequada i amb modèstia, per així satisfer les expectatives d'exactitud d'una comunitat escèptica per naturalesa. En aquest sentit, els hedges o atenuadors discursius són essencials en el llenguatge acadèmic, ja que expressen possibilitat abans que certesa i deferència abans que excessiva confiança. Aquest article explora el concepte de hedging i analitza les seves diferents varietats, freqüències i funcions en un corpus d'articles de recerca.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografia de l'autor/a

Ken Hyland, The University of Hong Kong

Chair of Applied Linguistics and and Head of the Centre for Applied English Studies

Descàrregues

Publicades

2005-12-20

Com citar

Hyland, K. (2005). Prudence, precision, and politeness: hedges in academic writing. Quaderns De Filologia - Estudis Lingüístics, 10, 99–112. https://doi.org/10.7203/qfilologia.10.5083
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    1048
  • PDF (Español)
    1162

Metrics

Articles similars

<< < 1 2 3 4 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.