Desenrotllament de les competències amb la creació de relats digitals

Autors/ores

  • Antoni De La Torre IES Joanot Martorell

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3304

Paraules clau:

lectura, relat digital, competències, educació literària, alfabetització digital, creativitat

Resum

La lectura prescrita a classe de llengua i literatura no s’aborda normalment com un projecte global que contemple les possibilitats de creativitat de l’alumne mitjançant la qual entren en joc diverses competències. El lector adolescent pot mostrar encara diverses reaccions positives que activen la comprensió del text literari. Tanmateix els seus professors no solen aprofitar-les per a multiplicar els aprenentatges que un llibre proposa en l’era digital. L’article parteix de la base que el gaudi de llegir pot anar acompanyat de l’educació literària i de l’alfabetització audiovisual gràcies a un projecte de creació de relats digitals motivats per les obres literàries, juvenils i canòniques. La lectura també forneix una resposta performativa d’indubtable valor formatiu.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

De La Torre, A. (2014). Desenrotllament de les competències amb la creació de relats digitals. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 18, 223–242. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3304
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    347
  • PDF (Español)
    0
  • PDF
    160
  • PDF
    54

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.